– Jeffreysbaai Bed en Ontbyt Akkomodasie –

Dio Dell ‘Amore

Dio Dell'Amore Gastehuis weerspieël die oorvloedige elegansie van Toskane en is aan die oewer van die Kabeljousriviermond in Jeffreysbaai in die Oos-Kaap geleë. Hierdie vyfster-gastehuis is 'n rustige wegbreekplekkie wat in die smaak van oordeelkundige reisigers en sakelui sal val.

Mandyville Hotel

• tipe: Hotel
Mandyville Hotel is langs die klein kusdorpie genaamd Jeffreysbaai geleë. Die verblyf is ingerig volgens unieke temas met balkonne en stoepe. Die pragtige uitleg van die tuin maak die buitelug-leefareas ideaal vir vermaak en ontspanning. Mandyville Hotel bied gerief en Sien Meer
Jeffreys Bay Beach House

• tipe: B&B
As jy die perfekte akkommodasie in Jeffreysbaai soek, het jy net die regte plek gekry! Jeffrey's Bay Beach House is 'n B&B-instansie wat reg op die strand geleë is in een van die pragtigste dorpies in die wêreld.
Jaybay House

Jeffreysbaai is 'n wonderlike bestemming wat ook al jou belangstelling is. Dit is aan die begin van die skilderagtige Tuinroete en daar is 'n aantal wildplase naby, wat uitstekende wildritte 'n moet maak vir enige besoeker.
Die B&B Selfsorg Jeffreysbaai

Die B&B Selfsorg is in 'n stil, gegoede voorstad van Jeffreysbaai geleë. Die dorp is net langs die N2, sowat 75 km suidwes van Port Elizabeth. Dit is bekend vir sy strande, branderplankry-geleenthede en seekos.
Sea Echo Accommodation

Sea Echo Accommodation bied gerieflike verblyf in Wavecrest, 'n woonbuurt in Jeffreysbaai. Dit is naby die strande, Jeffreysbaai se gholfklub en die Fountains Mall geleë. Ons het 2 dubbelkamers met en suite-badkamers en 1 dubbelkamer met 'n balkon wat na Sien Meer