– Jeffreysbaai Gratis WiFi Fasiliteite Akkommodasie –

Jeffreys Bay Beach House

• tipe: B&B
As jy die perfekte akkommodasie in Jeffreysbaai soek, het jy net die regte plek gekry! Jeffrey's Bay Beach House is 'n B&B-instansie wat reg op die strand geleë is in een van die pragtigste dorpies in die wêreld.
FunkyTown

• tipe: Self Catering
Hierdie ou kliphuis is onlangs opgeknap en omskep om unieke en suite-akkommodasie in Jeffreysbaai te bied. FunkyTown is 'n eklektiese versameling van ontwerp, kleur en kuns. FunkyTown het 7 goed ingerigte, individueel versierde, kontemporêre kamers
Dio Dell ‘Amore

Dio Dell'Amore Gastehuis weerspieël die oorvloedige elegansie van Toskane en is aan die oewer van die Kabeljousriviermond in Jeffreysbaai in die Oos-Kaap geleë. Hierdie vyfster-gastehuis is 'n rustige wegbreekplekkie wat in die smaak van oordeelkundige reisigers en sakelui sal val.
Mandyville Hotel

• tipe: Hotel
Mandyville Hotel is langs die klein kusdorpie genaamd Jeffreysbaai geleë. Die verblyf is ingerig volgens unieke temas met balkonne en stoepe. Die pragtige uitleg van die tuin maak die buitelug-leefareas ideaal vir vermaak en ontspanning. Mandyville Hotel bied gerief en Sien Meer
Seester Strandhuis

• tipe: Self Catering
Seester Strandhuis is in Jeffreysbaai, net 75 km suidwes van Port Elizabeth, geleë. Jeffreysbaai is een van die 5 bekendste branderry-plekke in die wêreld. Seester Strandhuis is perfek vir paartjies, groepe en toeriste wat op soek is na pret, plesier Sien Meer
Jaybay House

Jeffreysbaai is 'n wonderlike bestemming wat ook al jou belangstelling is. Dit is aan die begin van die skilderagtige Tuinroete en daar is 'n aantal wildplase naby, wat uitstekende wildritte 'n moet maak vir enige besoeker.

Johannesburg Akkommodasie

Johannesburg

Meer as 3 miljoen mense noem hierdie bruisende metropool huis, Vir die beste pryse in Johannesburg Akkommodasie Kliek hier.

Kaapstad

Suid-Afrika se mees kosmopolitiese stede met ‘n byna Europese gevoel, Vir die beste pryse in Kaapstad Akkommodasie Kliek hier.

Durban

Durban is die meeste bekend vir sy strande wat die Goue Myl beset, Vir die beste pryse in Durban Akkommodasie Kliek hier.

Pretoria

Die pragtige pers Jakarandabome nooi besoekers vir ‘n wandeling in hul skaduwee, Vir die beste pryse in Pretoria Akkommodasie Kliek hier.